AT
Olejové čerpadlo Suntec série AT má 2 režimy tlaku, 2 elektromagnetické ventily v s funkcí uzavření paliva. Přepínání mezi nízkým a vysokým tlakem, je opatřeno druhým integrovaným elektromagnetickým ventilem.
Elektromagnetický ventil čerpadla AT pracuje v následujících režimech:
přepínání mezi nízkým a vysokým tlakem se provádí "normálně otevřeno" (NO) elektromagnetický obtokový ventil. Je-li elektromagnetický ventil neaktivován, by-pass je otevřen, funguje elektromagnetický ventil nastavení nízkého tlaku, který nastavuje tlak v trysce.
když je aktivován solenoid ventilu, obtokový kanál je uzavřen, a tlak se postupně zvýší na obou stranách nízkého tlaku ventilu, ignoruje jeho dopad, tím pádem tlak definuje regulační ventil vysokého tlaku. Uzavírací elektromagnetický ventil linky na trysku - "normálně zavřeno" (NC) typu.
Toto řešení zajišťuje velmi rychlou odezvu a přepínaní, může být zvolen v závislosti na provozní sekvence hořáku a je nezávislý na rychlosti hřídele motoru. Pokud elektromagnetický ventil není aktivován, je ventil uzavřen všechno palivo je pod tlakem vraceno přes regulátor k sacímu potrubí nebo vratnému potrubí (jedno-nebo-dvou-trubkový systém, v uvedeném pořadí). Pokud solenoid aktivován, palivo proudí do trysky pod tlakem . Regulace tlaku je opatřen dvěma regulátory, jeden pro každý režim tlaku.
Poznámka: AT série má dvě verze - AT2 a AT3. Rozdíl spočívá v přítomnosti v AT3 měřidla portu na víku krytu, který je schopen zobrazovat pouze tlak v režimu vysokého tlaku.
V řadě čerpadel Suntec je možný tlakový rozsah na trysku :
Nízký tlak 8 až 15 bar
Vysoký tlak: od 12 do 25 bar
Tovární nastavení . Provozní tlak:
Nízký tlak: 9 bar
Vysoký tlak: 22 Bar
Provozní viskozita paliva od 2 do 12 cSt. Maximální teplota paliva v čerpadle - 60 ° C. Tlak na vstupu / výstupu - 2 bar.
Pro bližší informace čí nezávaznou poptávku nas neváhejte kontaktovat na tel. 607 607 077 nebo napsat na info@serviscentrum.cz
Fungujeme i jako servis, proto se na nás můžete vždy obrátit.
Team ServisCentrum