Otvírací doba: Po. - Pa.
8.00 - 16.00 bez přestávek

SERVISNÍ PODMÍNKY

SERVISNÍ PODMÍNKY

společnosti SERVISCENTRUM PROFI s.r.o. platné od 1.1.2016 pro záruční opravy elektrického ručního nářadí, topidel, vysávaču, myček, diamantove techniky, vibrační techniky značek Bosch, Hitachi, AEG, Milwaukee, Ryobi, Makita, Dewalt,Narex Oklima, Master,ITM, Remko, Wacker, Weber, Abakus, NTC, Atika, Starmix, Biemmedue,….

Bez splnění následujících podmínek nelze zajistit záruční servis. Současně nelze zajistit záruční servis u strojů, které nemají štítek s čitelným výrobním číslem.

Reklamační řád a Reklamační protokol je umístěn a je možno si jej vytisknout      zde

  ZÁRUČNÍ SERVIS:

1. Stroj musí být zaslán do servisu kompletní, např.:
  - u pil vč. řetězu, lišty a kotouče
  - u bateriových strojů vč. nabíječky a baterií
  - u kladiv vč. upínacích hlavic
  - u tlakových myček vč. hadic, pistole a trysky
     apod.

2. Ke stroji musí být přiložen řádně vyplněný záruční list nebo pokladní doklad s výrobním číslem stroje (podle podmínek jednotlivých značek) a stroj musí být opatřen originálním štítkem s výrobním číslem.

3. Ke stroji musí být přiložen současně vyplněný reklamační protokol s popisem závady.

4. Do pěti pracovních dnů od doručení do servisu bude určeno, je-li reklamace uznána jako oprávněná či nikoliv.

5. V případě, že reklamace není uznána, je zákazník seznámen s cenou opravy a dále bude postupováno podle podmínek pozáručního servisu.

6. Záruční oprava je zapsána do záručního listu a záruční doba je prodloužena o dobu trvání záruční opravy.

7. Stroj musí být vyčištěn, v případě znečištěného stroje může být účtováno čištění.


POZÁRUČNÍ SERVIS:

1. Stroj musí být zaslán do servisu kompletní, např.:
  - u pil vč. řetězu, lišty a kotouče
  - u bateriových strojů vč. nabíječky a baterií
  - u kladiv vč. upínacích hlavic
  - u tlakových myček vč. hadic, pistole a trysky
     apod.

2. Pokud stroje je reklamovan vždy bude vyplněn reklamačni protokol, pokud tak nebude učiněno při předani stroje na servis, oprava je považovana za pozaručni s čim zákaznik vyslovně souhlasi a na pozdějši námitky nebude bran zřetel.

3. Bude-li cena opravy do 30% z aktuální ceníkové ceny nového stroje, oprava bude provedena bez předchozího upozornění automaticky. Přesáhne-li cena opravy 30% z aktuální ceníkové ceny nového stroje, zákazník ji musí  odsouhlasit a nasledně bude oprava realizovana, pokud není v servisním protokolu uvedena jiná konkrétní částka opravy.

4. Při předani stroje na servis vždy je učtovano ZJIŠTĚNI ZÁVADY  a to v častce 1 000,- Kč (jedentisic korun českych)  včetně DPH  ktera je splatna vždy při předani stroje na servis.

Po zjištěni závady vždy bude provedeno naceněni rozsahu opravy, a pokud častka přesahne 30% ceny noveho stroje, bude vždy zákaznik obeznamen z cenou opravy dopředu.

Při opravě stroje vždy učtuje se material , díly, a hodinova sezba : 600,- Kč +DPH /hodina prace.

Pokud oprava nebude realizovana  z duvodu nerentabelnosti nebo nedostupnosti dílu, stroj vždy bude vracen v rozebranem stavu s čim zákaznik vyslovně souhlasi.

Při převzeti stroje ze servisu zakaznikovi vždy předvedeno funkčnost stroje, což i potvrdi podpisem při převzeti stroje z opravy..A ihned při převzeti stroje uhradi hotově cenu opravy.  Pokud tak neučini a stroj odnese bez uhrazeni ihned na mistě ,nebo nepodepsani protokolu  o vyzvednuti stroje z opravy, sjednava se pokuta ve vyši 50 000,- Kč (Padesattisic korun českych) se kterou zákaznik výslovně souhlasi a stvrzuje svym podpisem při předani stroje na servis, a kterou zákaznik uhradi firmě SERVISCENTRUM PROFI s.r.o. na registrovany učet na finančnim uřadě, bez předchozi výzvy do 14 dní. Pokud tak nebude učiněno, zákaznik vyslovně souhlasi s dalši pokutou z prodleni a to ve vyši 50,- Kč (padesat korun českych ) za každy započaty den od neuhrazeni vyzvednuteho stroje z opravy.

Pokud je oprava realizovana, zákaznik zavazuje se opravu stroje vždy uhradit při převzeti stroje z opravy a to hotově na mistě.

5. K opravenému stroji nebudou vráceny měněné díly, pokud si je zákazník nevyžádá předem v servisním protokolu

6. Nevyzvedne-li si zákazník do 30 dnů od upozornění opravu, bude účtováno skladné Kč 20,- bez DPH / den.