kategorie Kategorie
Kontakty
telephone +420 607 607 077
e-mail info@serviscentrum.cz
skype serviscentrum

SERVISNÍ PODMÍNKY

SERVISNÍ PODMÍNKY

společnosti SERVISCENTRUM PROFI s.r.o. platné od 1.1.2016 pro záruční opravy elektrického ručního nářadí, topidel, vysávaču, myček, diamantove techniky, vibrační techniky značek Bosch, Hitachi, AEG, Milwaukee, Ryobi, Makita, Dewalt,Narex Oklima, Master,ITM, Remko, Wacker, Weber, Abakus, NTC, Atika, Starmix, Biemmedue,….

Bez splnění následujících podmínek nelze zajistit záruční servis. Současně nelze zajistit záruční servis u strojů, které nemají štítek s čitelným výrobním číslem.

Reklamační řád a Reklamační protokol je umístěn a je možno si jej vytisknout      zde


 

ZÁRUČNÍ SERVIS:

1. Stroj musí být zaslán do servisu kompletní, např.:
  - u pil vč. řetězu, lišty a kotouče
  - u bateriových strojů vč. nabíječky a baterií
  - u kladiv vč. upínacích hlavic
  - u tlakových myček vč. hadic, pistole a trysky
     apod.

2. Ke stroji musí být přiložen řádně vyplněný záruční list nebo pokladní doklad s výrobním číslem stroje (podle podmínek jednotlivých značek) a stroj musí být opatřen originálním štítkem s výrobním číslem.

3. Ke stroji musí být přiložen současně vyplněný reklamační protokol s popisem závady.

4. Do pěti pracovních dnů od doručení do servisu bude určeno, je-li reklamace uznána jako oprávněná či nikoliv.

5. V případě, že reklamace není uznána, je zákazník seznámen s cenou opravy a dále bude postupováno podle podmínek pozáručního servisu.

6. Záruční oprava je zapsána do záručního listu a záruční doba je prodloužena o dobu trvání záruční opravy.

7. Stroj musí být vyčištěn, v případě znečištěného stroje může být účtováno čištění.


POZÁRUČNÍ SERVIS:

1. Stroj musí být zaslán do servisu kompletní, např.:
  - u pil vč. řetězu, lišty a kotouče
  - u bateriových strojů vč. nabíječky a baterií
  - u kladiv vč. upínacích hlavic
  - u tlakových myček vč. hadic, pistole a trysky
     apod.

2. Ke stroji musí být přiložen vyplnění reklamační protokol s popisem závady.

3. Bude-li cena opravy do 30% z aktuální ceníkové ceny nového stroje, oprava bude provedena bez předchozího upozornění automaticky. Přesáhne-li cena opravy 30% z aktuální ceníkové ceny nového stroje, zákazník ji musí písemně odsouhlasit, pokud není v servisním protokolu uvedena jiná konkrétní částka.

4. V případě, že oprava není realizována (např.: na přání zákazníka, nedostupnost náhradních dílů u starých či neznačkových strojů), zákazník zaplatí za servisní práce spojené se zjištěním poškození stroje a manipulační poplatek ve výši:
- u strojů s aktuální ceníkovou cenou:
          do 10.000,- Kč bez DPH = 200,- Kč. bez DPH
        nad 10.000,- Kč bez DPH = 400,- Kč. bez DPH

5. K opravenému stroji nebudou vráceny měněné díly, pokud si je zákazník nevyžádá předem v servisním protokolu

6. Nevyzvedne-li si zákazník do 30 dnů od upozornění opravu, bude účtováno skladné Kč 20,- bez DPH / den.